Bezoek onze Showroom
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Klantenservice

      [powr-form-builder id="1973737a_1658214403"]

       

      Of het nu gaat over een offerte, over je betaling, je garantie, montage of onderhoud, PVC, laminaat, traprenovatie of visgraat: jouw vragen, die beantwoorden wij graag. Lees hieronder meer over hoe wij jou kunnen helpen. 

       

      Hoe je ons vanuit je eigen huis kan bereiken  

      VloerXXL staat voor de efficiëntie van online kopen. Je kan ons dan ook perfect bereiken vanuit je eigen huis of kantoor. Neem contact met ons op op één van de volgende manieren: 

       

      • Via de chat (rechtsonder in beeld) van maandag tot en met zaterdag tussen 10.00 en 18:00 uur;
      • Telefonisch van maandag tot en met zaterdag tussen 10:00 en 16:30 uur; 
      • Maak een ticket aan via jouw persoonlijke account;  
      • Maak een terugbelverzoek aan via deze link
      • Mail ons op [email protected].

       

      Toch langskomen? De deur staat open! Voor sommige zaken kom je toch gewoon liever langs. Dat kan! Bezoek onze kleine, maar volledig ingerichte en informatieve studio in Zwolle en drink een kopje koffie met één van onze adviseurs. Onze showroom bevindt zich aan de Telfordstraat 13 in Zwolle en is geopend van maandag tot en met vrijdag van 14.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Wil je zeker zijn dat er iemand beschikbaar is met antwoord op al je vragen? Maak dan even een afspraak via deze link.
       
       

      Heb je een klacht of wil je beroep doen op je garantie?

      Als VloerXXL doen wij er alles aan om de producten die je bij ons hebt besteld, netjes en op tijd bij je af te leveren. Desondanks kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.


      Om klachten juist en volledig in behandeling te kunnen nemen, is het voor ons van belang dat je klacht wordt gegenereerd door een ticket aan te maken door in te loggen op je persoonlijke account, vanuit je persoonlijke account kun je via ''mijn tickets'' een nieuwe ticket aanmaken. Op deze manier kunnen onze klantenservice medewerkers je klacht koppelen aan je bestelling.

      Nu een ticket aanmaken? klik hier.

      Onze medewerkers gaan je klacht of vraag uitzoeken en doen hun best om deze naar tevredenheid op te lossen. We streven ernaar om je binnen maximaal 2-3 werkdagen een antwoord of oplossing te bieden. Als het langer gaat duren, krijg je van ons binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

      Veelgestelde vragen

      Vind je antwoord snel en makkelijk op onze klantenservice pagina.

      1.1 Hoe kan ik jullie bereiken?

      Wij zijn bereikbaar via whatsapp chat, jouw persoonlijke account, telefoon, e-mail en op onze locatie in Zwolle. Kijk hierboven onder “hoe je ons vanuit je eigen huis kan bereiken” voor een overzicht van de mogelijkheden.  

       

      Heb je een klacht? Wat vervelend! Wij doen er alles aan om alle klanten tevreden te krijgen. Je klacht wordt het snelst in behandeling genomen als je een ticket aanmaakt via jouw persoonlijke account, dan kan de klacht direct aan je bestelling worden gelinkt. Lukt dit niet? Neem dan gerust contact op via de overige contactmogelijkheden. We streven ernaar om je binnen 2-3 werkdagen een antwoord of oplossing te bieden.  

      1.2 Kan ik online een offerte aanvragen?

      Jazeker! Alle producten die wij verkopen kunnen online aan je winkelwagen worden toegevoegd en binnen een paarmuisklikken worden besteld. Wil je persoonlijk advies en de allerbeste prijs? Vraag dan eerst een offerte aan via deze link. Dan ben je zeker van 100% beste prijs garantie. De offerte die je - meestal binnen 24 uur - ontvangt kan je gemakkelijk(online) omzetten tot een bestelling. Betalen kan vervolgens via iDeal, creditcard of een zakelijke Tikkie.  

      1.3 Is mijn vloer verzekerd als in hem online bestel?

      Voor al onze vloeren bieden wij Trusted Shopsgarantie tot EUR 20.000.  

      1.4 Kan ik de vloeren in het echt zien?

      Online kan je stalen bestellen van onze vloeren. Wil je het liever in het groot? In onze studio in Zwolle, die is ingericht in woonkamerstijl, zijn grote stalen van alle vloeren en vloertoebehoren aanwezig. Wil je dus graag even de vloer “voelen” voor je hem bestelt? Maak dan een afspraak. 

      1.5 Hoe wordt mijn legafspraak gepland?

      1.  Ga naar https://www.vloerxxl.nl/bookings/ 
      2. Selecteer de dienst waar je gebruik van wilt maken. 
      3. Bekijk hoeveel dagen er nodig zijn om jouw opdracht uit te voeren en plan voor elke dag een nieuwe afspraak in. 
      4. Noteer al je gegevens volledig en vul in het notitie blok jouw ordernummer in.
      5. Gefeliciteerd, je afspraak staat gepland! 

      1.6 Ik heb te weinig materiaal besteld wat nu?

      1. Ga naar www.vloerxxl.nl en bestel het aantal m2 dat je extra nodig hebt. 
      2. Mocht je gebruik willen maken van een legservice dan kan je  via www.vloerxxl.nl/bookings een nieuwe legafspraak inplannen, houd er rekening mee dat hier een wachttijd op zit. We kunnen hier geen uitzondering in maken hoe vervelend het ook is dat je moet wachten omdat je te weinig hebt besteld. 
      3. Voor een nieuwe terugkomdag worden er EUR 75 voorrijkosten in rekening gebracht. Dit bedrag dient voldaan te worden, nadat je een nieuwe legafspraak hebt ingepland. Je ontvangt hiervoor een aparte factuur van ons. 

      1.7 Moet ik altijd het opstookprotocol toepassen voordat er verlijmd kan worden?

      Bij dekvloeren met vloerverwarming dient het opstookprotocol te allen tijde gevolgd te worden alvorens er verlijmd kan worden. Onderstaand protocol wordt algemeen gehanteerd. Mocht de installateur van de vloerverwarming/vloerkoeling een afwijkend protocol hanteren.

      Lees via deze link onze voorschriften voor het leggen van vloeren in combinatie met vloerverwarming en onze opstookprotocol. 

      Neem contact op

      * Verplichte velden
      Wij maken gebruik van cookies. Indien u verder gaat op deze website, gaat u daarmee akkoord. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid. Dit bericht verbergenLees meer »