Menu
EUR

Klacht- en serviceformulier

Bent u niet tevreden over uw vloer(materiaal), uw legger, of is er een probleem opgetreden na het leggen? Vul dan het serviceformulier in en licht het probleem toe met foto’s. Vul het formulier volledig in en upload foto's van het probleem.

Het is belangrijk dat u inlogt met het e-mailadres waarmee u de bestelling bij ons heeft geplaatst. Zonder correcte klantgegevens kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen

 

Wat gebeurt er met jouw klacht/probleem

 

  1. Vul het klachtenformulier volledig in

    Om een goed beeld te krijgen van jouw klacht, verzoeken we je om het formulier zo compleet en duidelijk mogelijk in te vullen. Vergeet niet om een aantal foto’s van de klacht toe te voegen.

  2. We verzamelen alle info over jouw order

    Nadat je het formulier hebt verzonden, gaan onze servicespecialisten er direct mee aan de slag. Dat betekent dat we alle informatie over de klacht en alle gegevens van de bijbehorende order gaan verzamelen en inlezen.
  3. We komen tot een passende oplossing

    We nemen vaak binnen drie werkdagen per email contact met je op om jouw klacht te bespreken. Hebben we een passende oplossing gevonden, dan ontvang je een bevestiging en lossen we de klacht op.

  

[powr-form-builder id="ceab9dbe_1720274723"]

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!